حلقه صالحین شهید تورجی زاده

پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دولت آباد

حلقه صالحین شهید تورجی زاده

پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دولت آباد

حلقه صالحین شهید تورجی زاده

قدم کلیک هایتان بر چشم!
قطعه ای از وصیت نامه شهید تورجی زاده

الحمدالله رب‌العالمین، شهادت می‌دهم که معبودی جز الله نیست و برای رشد انسان‌ها پیامبرانی فرستاده که نبی اکرم محمد ابن عبدالله خاتم آنان است.
شهادت می‌دهم قیامت حق است و میزانی برای سنجش اعمال وجود دارد. بهشت و دوزخ حق است و اجر و جزایی در پی اعمال است.امشب که قلم بر کاغذ می‌رانم، انشا الله هدفی جز رضای دوست و انجام وظیفه ندارم؛ در راه وظایفی که بر عهده‌ام گذاشته شده از ایثار جان و ... هیچ دریغی ندارم.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات
  • 11 Farvardin 95، 17:22 - Mr. Moradi
    :)
نویسندگان
پیوندهای روزانه

ماجرای برامدگی گنبد خضرا

Thursday, 27 Azar 1393، 02:10 PM

سوال :

اخیرا تصویری از گنبد خضراء مسجد پیغمبر علیه‌السلام در بعضی از سایت‌های اینترنتی دیده شده که بر روی این گنبد برآمدگی به اندازه هیکل یک انسان می‌باشد که گفته شده است جسد وهابی بوده است که قصد انهدام مرقد پیغمبر را داشته ولی به قدرت خدا معدوم شده و جسدش بر گنبد چسبیده و چون وهابیون نتوانستند جسدش را پائین بیاورند روی آن را پوشانده‌اند. روایت دیگری می‌گوید این پنجره‌ای است بر روی قبر پیامبر که عثمانی‌ها هنگام ساخت این گنبد خود آن را درست کرده‌اند. لطفا در خصوص صحت و سقم این جریان توضیح بفرمائید.

پاسخ :

یکی از دشمنان اصلی مکتب اهل بیت (ع) گروه منحرف وهابیت هستند. علماء و دانشمندان شیعه ادله بسیار محکم و متینی برای رد این مذهب ساختگی و انحرافی ارائه کرده اند که مورد استقبال اندیشمندان و متفکران قرار گرفته است. متقابلاً وهابیون و پیروان محمد بن عبدالوهاب برای دفاع از خود و مقابله با تشیع دست به اقدامات گسترده ای زده اند. یکی از حربه های دشمن برای مقابله با مذهب بر حق تشیع این است که برخی مطالب بی اساس را که هیچ ارتباطی با شیعه ندارد، در ظاهر برای اثبات حقانیت تشیع در جامعه رواج می دهند و بعد از مدتی که بی اساس بودن آن ثابت شد می کوشند این بی اساس بودن را به سایر ادله و حجت های روشن تشیع سرایت داده و این طور وانمود کنند که تمامی ادله شیعیان از همین قبیل و بی اساس است.

به همین منظور همانطور که بیان کرده اید مدتی است شایعات بی اساسی در باره قسمت برآمدگی روی گنبد خضراء که بر روی قبر مطهر نبی مکرم اسلام در مسجد النبی (ص) قرار دارد برسر زبان ها افتاده است و هیچ دلیلی بر صحت آن وجود ندارد. همگان باید بدانند مکتب اهل بیت و شیعیان آن بزرگوران برای اثبات حقانیت خود ادله عقلی و نقلی بسیار معتبری دارند و هیچ نیازی به چنین ادله ای ندارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">